Asiakkaat ja myymäläympäristö
*100 % TYYTYVÄISYYSTAKUU*

Vie kuukausia hankkia asiakkaita mutta vain sekunteja menettää heidät.

Asiakkaat ja myymäläympäristö -valmennuksessamme opit ymmärtämään asiakastasi ja vastaamaan hänen tarpeisiinsa myymälääsi hyödyntäen.

Olet saattanut huomata:
∙ asiakas katsoo vain näyteikkunaa ∙ miltä myymälän kuuluu näyttää ∙ asiakas vaan ”hypistelee” eikä osta ∙ asiakas ei löydä etsimäänsä ∙ asiakas lähtee nopeasti ulos liikkeestä ∙ tuotteet eivät liiku ∙ varastonkierto hidasta ∙ myynnin työkalut uupuu ∙ myynti tökkii ∙ asiakas ei kävele myymälän päähän ∙ asiakas ei tule sisään ∙ joku mättää myymälässäni

Kenelle?

Valmennuksemme on juuri oikea valinta sinulle, kun haluat ymmärtää asiakkaasi ostokäyttäytymistä ja miten myymäläsi ympäristö siihen vaikuttaa.

Mitä?

Luomme asiakkaistasi asiakasprofiilin, ja analysoimme myymäläympäristösi vaikutusta asiakkaisiisi. Valmennuksemme tavoitteena on lisätä ymmärrystäsi oman asiakaskuntasi käyttäytymisestä ja tarpeista sekä vaikuttaa tulokselliseen myyntiin myymäläympäristöä hyödyntäen.

Miksi?

Autamme sinua löytämään kaikkien asiakkaiden keskuudesta juuri ne asiakkaat, jotka ovat liiketoiminnallesi kannattavimpia. Valmennuksemme jälkeen tunnistat ja tunnet tärkeimmät asiakaskuntasi ja pystyt vastaamaan niiden tarpeisiin. Saat myös konkreettisia vinkkejä myymäläympäristösi kehittämiseen ja asiakkaidesi sitouttamiseen lisämyynteineen.

Miten?

Valmentajamme saapuu yritykseenne tai valmennus pidetään koulutustiloissa.

Aiheita?

Asiakkaat ja myymäläympäristö -valmennuksessamme voimme keskittyä esimerkiksi seuraaviin aiheisiin:
∙ näyteikkuna ∙ sisäänheittotuote ∙ asiakasprofiilin luonti ∙ ensivaikutelman merkitys ∙ asiakaskokemus ∙ asiakaslupaus ∙ asiakkaiden ostokäyttäytyminen ∙ omien asiakkaiden tunnistaminen ja tunteminen ∙ asiakaskunnan muutos ∙ asiakkaiden tavoittamisen kanavat ∙ lisäarvon luominen ∙ myymäläympäristö ja sen vaikutus myyntiin ∙ asiakkaan houkuttelu takaisin uuteen ostoon ∙ lisämyynti ∙ esillepanot ∙ yritysimago ∙ asiakkaan kulkeminen myymälässä ∙ ostoskorin kasvattaminen ∙ asiakkaan huomioiminen ∙ myymäläkyltit, opasteet ∙ tuote-esitteet ∙ myymälän siisteys

Kesto?

Valmennuksen kesto 3 kk.

Hinta?

Räätälöimme aina valmennuksemme asiakkaan tarpeiden mukaan, tästä syystä meillä ei ole ”paketti” -hintoja. Pahoittelut, mutta annamme välittömästi hinta-arvion puhelumme/tapaamisemme jälkeen.

Haluatko luoda asiakkaalle unohtumattoman kokemuksen?

100 % tyytyväisyystakuu!*
Jätä yhteydenottopyyntö

Open chat