Myynnin ja asiakaspalvelun kehittäminen
*100 % TYYTYVÄISYYSTAKUU*

Ilman myyntiä ei tapahdu mitään.

Myynnin ja asiakaspalvelun kehittämisen valmennuksessamme yrityksenne henkilöstöstä kuoriutuu tuottoisat myyjät, jotka ymmärtävät asiakasta.

Hupsista, oletteko kuullet näitä asiakkaan suusta:
∙ olipas törkeää palvelua ∙ ei se kyllä osannut palvella ∙ olipas tökerö palvelija ∙ tuo asiakaspalvelija ei ollut ihan tältä vuosikymmeneltä ∙ reklamaatiooni ei vastattu ∙ ei mitään käytöstapoja ∙ olisin halunnut ostaa lisää, mutta ei myyjä osannut myydä ∙ myyjä kinasteli vastaan ∙ asiakas ei kokenut oloa tervetulleeksi ∙ asiakasta ei huomioitu ∙ asiakas odotti paljon enemmän mitä sai

Kenelle?

Valmennuksemme on juuri oikea valinta teille, kun haluatte kehittyä myyntityössä, kauppojen päättämisessä ”clousaamisessa”, vuorovaikutuksessa sekä asiakaspalvelussa.

Mitä?

Valmennuksemme räätälöidään yrityksen tarpeiden ja henkilöstön osaamisen mukaisesti. Lähdemme tarvittaessa liikkeelle myynnin perusteista. Valmennuksemme tavoitteena on antaa potkua myyntityöhön sekä löytää väylät asiakkaiden tyytyväisyyteen.

Miksi?

Koulimme henkilöstöstä tehokkaat myyjäät, jotka uskaltavat myydä ja saattaa kaupat päätökseen. Avaamme myyntiprosessin myös asiakkaan näkökulmasta, jotta ymmärrätte asiakastasi mahdollisimman hyvin ja osaatte mukauttaa myyntityylinne erilaisiin tilanteisiin. Valmennuksessamme oivallatte myynnin logiikan ja asiakastyytyväisyyden merkityksen lisämyynnille. Saatte myös konkreettisia vinkkejä siihen, miten voitte tehostaa myyntiänne.

Miten?

Valmentajamme saapuu yritykseenne tai valmennus pidetään koulutustiloissa.

Aiheita?

Myynnin ja asiakaspalvelun kehittämisen valmennuksessamme voimme keskittyä esimerkiksi seuraaviin aiheisiin:
∙ myynnin perusteet ja psykologia ∙ myyntiprosessin vaiheet ∙ myyjän myyntitaidot, -tekniikat ja ulkoinen olemus ∙ myyjän menestystekijät ja haasteet ∙ huippumyyjän ominaisuudet ∙ myyntitilanteeseen valmistautuminen ∙ asiakkaan kohtaaminen ja ensivaikutelma ∙ viestintä-, vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot ∙ lisämyynnin merkitys ∙ ostosignaalit ∙ vastaväitteiden käsittely ∙ kaupan päättäminen, clousaaminen ∙ jälkihoito / -markkinointi ∙ reklamaatioiden käsittely ∙ myyjän oma luonne ja asenne myyntityöhön ∙ tiimityöskentely ∙ asiakaspalvelutaidot (face to face, puhelimessa, emailissa) ∙ myyntitavoitteiden luonti ∙ erilaiset ihmistyypit ja niiden ymmärtäminen myyntityössä ∙ tyytyväiset asiakkaat ∙ lisäarvon tuottaminen ∙ asiakaslupauksien pitäminen ∙ myynnin työkalut ∙ ostoskorin kasvattaminen

Kesto?

Valmennuksen kesto 3 kk.

Hinta?

Räätälöimme aina valmennuksemme asiakkaan tarpeiden mukaan, tästä syystä meillä ei ole ”paketti” -hintoja. Pahoittelut, mutta annamme välittömästi hinta-arvion puhelumme/tapaamisemme jälkeen.

Laitetaanko vihdoin yrityksesi myynti nousuun?

100 % tyytyväisyystakuu!*
Jätä yhteydenottopyyntö

Open chat